أعربت الفنانة ميرهان حسين عن سعادتها الكبير لتصالح الفنان تامر حسني مع زوجته بسمة بوسيل.. المزيد

تامر حسني,زوجة تامر حسني,بسمة بوسيل,تامر حسنى,تامر حسني وبسمة بوسيل,تامر حسني بسمة بوسيل,تامر حسني وزوجته,بسمة بوسيل وتامر حسني

الإثنين 30 نوفمبر 2020 - 01:35
رئيس مجلس الإدارة
أحمد التلاوي
رئيس التحرير
إبراهيم موسى

بعد تصالحهما..

ميرهان حسين توجه رسالة لـ تامر حسني وبسمة بوسيل

تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

أعربت الفنانة ميرهان حسين عن سعادتها الكبيرة لتصالح الفنان تامر حسني مع زوجته بسمة بوسيل، واعتذاره لها، وأكدت ميرهان أنها تحبهما كثيرًا، وأنها دائمًا ما تفضل أن تراهما بجانب بعضهما البعض، متمنية لهما حياة أفضل، وأن يبارك لهم الله في زواجهما وأولادهما.



ميرهان حسين: أنا بحكبم

ونشرت ميرهان حسين، عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، صورة تجمع بين الثنائي تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل، وعلقت عليها قائلة: "ربنا يخليكوا لبعض ولولادكوا ويبعد  عنكوا كل حاجة وحشة.. بحبكو سوا ويارب دايمًا سوا".

 

 

تامر حسني يعتذر لزوجته

وكان الفنان تامر حسني، قد أعرب عن أسفه منذ قليل لزوجته عما وقع منذ أيام مؤكدًا حبه الشديد لها، وعدم مقدرته على الاستغناء عنها، ونشر تامر  حسني عبر صفحته الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صورة على طريقة الإستوري مكتوب بها: "بسمة حبيبتي للأسف أنتي مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي أنك عرتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني عليها وحبيتيني بيها.. إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة.. المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك أنتي حبيبتي وأم ولادي.. وأنا ضهرك وسندك مهما حصل.. بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".

وأضاف تامر حسني: "ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب على السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول أيه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين تتحل في التليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة أصلًا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للأسف أنتي عارفه إن في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس أنتي اللي هتخلصي من فكرة أنك تسميعهم".

وتابع تامر حسني: "يا ريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلًا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا.. وأنا واثق إنك دلوقتي زعلانة إنك كتبتي كده.. هو تصرف متهورة منك بس ولا يهمك مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم وأنا ياما علمتك  ولسه هعلمك كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي اشركتي الجمهور الكريم فكان لازم أرد هنا.. وبينا حب عالي  وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها.. ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يا رب.. متهورة بس بحبك".

تفاصيل خلاف تامر حسني وبسمة بوسيل

وتسبب الفنان تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل في جدل كبير بالأيام الماضية، وذلك بعد أن كشفت زوجته على وجود خلاف بينهما، وأنها تسعى لإتمام إجراءات الانفصال عنه، الأمر الذي أحزن العديد من رواد مواقع التواصل الاجماعي وحرصوا على تداوله.