أغلق الفنان تامر حسني صفحة الخلاف التي نأت بينه وبين أحمد السقا وكان لها عدد من الحلقات المتبادلة.. المزيد

تامر حسني,أحمد السقا,الفلوس

السبت 5 ديسمبر 2020 - 01:59
رئيس مجلس الإدارة
أحمد التلاوي
رئيس التحرير
إبراهيم موسى

تامر حسني يُنهي خلافه مع السقا

تامر حسني وأحمد السقا
تامر حسني وأحمد السقا

أغلق الفنان تامر حسني صفحة الخلاف التي بدأت بينه وبين أحمد السقا، وكان لها عدد من الحلقات المتبادلة سواء من العتاب أو الاعتذارات بين الطرفين.



ونشر تامر حسني، منشورًا من خلال خاصية الإستوري الخاصة به على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، معيدًا نشر منشور اعتذار أحمد السقا، وكتب عليه معلقًا: "حبيبى يا صاحبى حصل خير أنا عمرى ما أزعل منك ولا أشك لحظة في جدعنتك مع الناس كلها جايز كان في النص بينا ولاد حلال كتير أنت السقا حبيب قلبى وكدا الجمهور هيستنانا في الحفلة اللى جايه بجد سخن صوتك واستعد للدويتو القادم يا أغلى و أنضف الناس".

 

 

اعتذار أحمد السقا لتامر حسني

وكتب أحمد السقا، عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، منشورًا، قال فيه: "رساله إلى صديق عزيز .. صديقى وأخى العزيز تامر حسنى.. أنت عارف اللي بينى وبينك عيش وملح وحاجات كتير.. قد أكون أخطأت إنى اتكلمت ف الموضوع ع الهوا ولكن يعلم الله كم كنت مجروحا وكم كنت حزينا.. مش هاطول عليك أكتر من كده ولو أنا زعلت شويه وأنت شويه نبقى خالصين يا عم.. تامر حسنى إحنا اللى بينا كتير ماتزعلش يا عم وحقك عليه.. وميعادنا الحفلة اللى جايه".

رسالة عتاب تامر حسني لأحمد السقا

وعاتب تامر حسني أمس الفنان أحمد السقا، بعد خرج الأخير على الهواء شاكيًا “حسني” بسبب استغلال اسمه في فيلم الفلوس، وقال له من خلال خاصية الإستوري على موقع تبادل الصور والفيديوهات، رسالة قال فيها: "حبيبى وأخويا وصديق العمر ونجم الدنيا كلها أحمد السقا، كنت أتمنى أنك تكلمنى بينى وبينك، ولو كنت زعلان من أى حاجة أو فاهم أى حاجة غلط، لأن الحاجات دى لا يمكن تفوتك، وأنا كنت أتمنى مكتبش الكلام دا هنا، بس عشان بعد كلامك فى التلفزيون، الجمهور الكريم بقى ليه حق إنه يفهم الصح".

وأضاف: "أخيرا بقى مستحيل الشركة تروج وأنا أفوت أو أسمح باستخدام اسمك كبطل في الفيلم وأنت مش فيه لأن دا هيعود علينا كلنا بالضرر؛ لأن الناس هتدخل الفيلم مش هيلاقوا الكلام دا فهيبقى إحنا كده بنضحك على الناس وضرينا الفيلم".