حرص الإعلامي أحمد حسام ميدو لاعب الزمالك والمنتخب الوطني السابق على توجيه عدد من الرسائل النارية إلى مرتضى منص

اليوم الجديد - اخبار مصر - اخبار اليوم - اخبار السعودية - اهم اخبار اليوم

الأحد 27 سبتمبر 2020 - 10:05
رئيس مجلس الإدارة
أحمد التلاوي
رئيس التحرير
إبراهيم موسى

"فتح الصدر بيودي في داهية".. ميدو يوجه 4 رسائل نارية لمرتضى منصور

حرص الإعلامي أحمد حسام ميدو لاعب الزمالك والمنتخب الوطني السابق على توجيه عدد من الرسائل النارية إلى مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة القلعة البيضاء، محذرة من عدد من الأفراد الذين يريدون الإيقاع به وبنادي الزمالك.



وعبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي تويتر، أكد ميدو أن الحديث بأن الزمالك عاد ليستكمل مسابقة الدوري الممتاز من أجل الفوز على الأهلي فقط هو كلام عبث ولا يليق بالنادي الزمالك ولا بلاعبيه ولا بجماهيره.

وكتب ميدو: "أتمنى من المطبلاتيه المنتفعين عدم ترديده، الزمالك خسر الدوري ولكن لازم يشارك في بطولة أفريقيا أبطال الدوري السنة اللي جايه وإن شاء الله نفوز بالبطولة السنه دي".

ثم وجه أحمد حسام ميدو حديثه إلى مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك حيث كتب: "أذكر المستشار مرتضى منصور، بإن اللي اللي دخلك في مشاكل كبيرة في ٢٠٠٥ هما المطبلاتيه اللي كانوا حواليك اللي كانوا بيحاولوا يستفيدوا منك وكانوا بيصدرولك المشاكل مستغلين طبيعة شخصيتك، إنت عملت حاجات كويسة كتير، ما تخليش الناس اللي بتستفيد من نادي الزمالك بس وتمص دمه تحاول توقعك مرة تانيه".

وواصل ميدو: " وجودك على رأس إدارة نادي الزمالك مهم جدا في التوقيت الحالي وحتى في المستقبل القريب!! وجودك صداع في راس الناس اللي بتحاول تهد نادي الزمالك منذ سنوات، لازم تحافظ على مكانك بإبعاد أصحاب المصالح من حولك من يعطوك النصحية الخطأ ويقولون لك نعم وأمين فقط من أجل مصالحهم الشخصية".

وأضاف ميدو: " فتح الصدر بيودي في داهية وأنت اكتر واحد عارف كده، مفيش حد كبير في البلد دي وأنت اكتر واحد عارف كده".

واختتم ميدو رسائله إلى مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك قائلًا: "حسني مبارك الله يرحمه ورجالته كلهم اتحبسوا.تاني خلي بالك لازم يكون حواليك على الاقل واحد بيقولك لا ده غلط..نصيحتي ليك انا عارف انه ابنك الصغير بس دائما قبل ما تتحرك اسمع كلام أمير"